Producenci
Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)



Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?
Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT lub paragon. Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy wpisać numer NIP i fakturę wystawimy automatycznie.


Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?

Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności - podstawa późniejszej reklamacji.

Czy podane na stronie ceny są aktualne?

Informacje na stronach internetowych sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są ciągle uaktualniane. Dokładamy wszelkich starań by na stronie nie pojawiły się błędy i nieścisłości.

Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.

Informacje o numerze konta wysyłane są w chwili, gdy zamówiony towar jest przygotowany do wysyłki. Przesyłka zostanie wysłana gdy należność wpłynie na nasze konto.

Czy mogę uzyskać pro formę po złożeniu zamówienia przez sklep internetowy?

Oczywiście. Proszę o dopisanie w uwagach pod zamówieniem "Proszę o przesłanie pro formy do zamówienia na adres". W przypadku nie podania adresu do przesłania pro formy wysyłamy ją na adres, z którego zostało złożone zamówienie. Prosimy o staranne wypełniania danych do faktury! Czas oczekiwania na pro formę to maksymalnie kilka godzin dla zamówienia złożonego w tygodniu w godz. 9-13. W przypadku zamówień złożonych w weekendy i święta proformy wysyłane są w pierwszy dzień roboczy.

Czy mogę składać zamówienia mailowo?

Oczywiście. Prosimy wtedy o wyszczególnienie jakie produkty Państwa interesują (najlepiej przez podanie kodu produktu) lub pełnej nazwy, a także ilość sztuk i formę płatności. Proszę pamiętać, że przy zamówieniach mailowych nie obowiązują promocje dostępne dla klientów kupujących przez platformę sklepową i wirtualny koszyk (którym promocje uwzględniane są automatycznie). W celu uzyskania promocyjnych cen prosimy o kontakt mailowy.

Gdzie mogę sprawdzić kod produktu?

Kod produktu znajduje się zawsze przy zdjęciu produktu przed opisem.

Nie wiem czy akurat to mi jest potrzebne...

Nie ma najmniejszego problemu by skonsultować swoje zakupy z obsługą sklepu, która pomoże dobrać produkty, które będą Państwu odpowiadały lub zaproponuje tańsze zamienniki lub inne rozwiązania.

Robiłem u państwa zamówienie ale zmieniłem zdanie/chcę coś dobrać. Co robić?

Proszę czym prędzej skontaktować się z obsługą sklepu w celu anulowania zamówienia, lub (jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane) proszę dobierz  interesujące Cię produkty z naszej oferty i złóż drugie zamówienie. Połączymy oba zamówienia, jeśli tylko pierwsze nie zostało do tej pory zrealizowane (za wysyłkę płaci się wtedy tylko raz).

Ile zarabiacie na dostawie?

Nasze ceny to ceny jakie dostajemy od obsługującej nas firmy kurierskiej + koszt opakowania, a my nie doliczamy sobie żadnych dodatkowych opłat i prowizji. W dowód tego oferujemy wysyłkę Państwa firmą kurierską, my pakujemy zamówienie (bez żadnych dopłat!), a państwo zlecacie transport firmie którą lubicie lub z którą macie umowę na dostawy/wysyłki. Więcej szczegółów można uzyskać z obsługą sklepu.
Nie pobieramy również, ŻADNYCH dopłat za odbiór w siedzibie naszej firmy.

Czemu płatność za pobraniem jest droższa od zwykłej dostawy kurierskiej?

Wynika to z kosztów pobrania gotówki, przez obsługujące nas firmy dostawcze i obowiązkiem ubezpieczenia kurierów w związku z koniecznością przenoszenia przez nich często niemałych ilości pieniędzy. Zawsze możecie Państwo zlecić odbiór przesyłki przez własną firmę kurierską (patrz: punkt wyżej).

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Oczywiście wystarczy zaznaczyć opcję "odbiór osobisty" jako formę dostawy zamówienia. Nie naliczamy przy tej opcji żadnych dodatkowych opłat.

Czemu nie macie interesujących mnie produktów od ręki?

Przepraszamy, ale mimo usilnych starań, czasami zdarzają się sytuację, że jakiś produkt akurat "wyjdzie" lub gorzej rotuje, przez co utrzymywanie jego dużej ilości na magazynie jest mniej opłacalne. Należy też zwrócić uwagę, że są grupy produktów, które najzwyczajniej w świecie tracą okres ważności, przez co przechowywanie sporej ich ilości naraziło by nas na straty, gdyby produkt się nie sprzedał. Jednocześnie informujemy, że stale monitorujemy stany magazynowe i robimy regularne jak również doraźne zamówienia na większość z naszych produktów.Dostawy tak dobrze rotujących produktów jak znaki, gaśnice czy masy ogniochronne otrzymujemy nawet do 2 razy w tygodniu.



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl